تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی جدید گوگل برای پلی استور: هر هفته یک اپلیکیشن رایگان!

مدت زیادی از زمان معرفی Google Play Store، برای اولین بار توسط این غول جستجوی اینترنتی می‌گذرد. در سال 2012، گوگل اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برندی جدید به نام گوگل پلی استور معرفی کرد. با گذشت زمان و با ارایه بروزرسانی‌های متعدد، این کمپانی این فروشگاه را به بزرگترین مارکت اندرویدی در جهان تبدیل کرد. علاوه بر بازی و نرم افزار، امروزه در این فروشگاه بزرگ موزیک، فیلم و حتی کتاب نیز یافت می‌شود.

طبق اخبار منتشر شده، گوگل آپدیتی جالب و کاربردی را برای کاربران پلی استور ارایه کرده است. ویژگی جدیدی در این اپلیکیشن قرار گرفته است که هر هفته یک نرم‌افزار به صورت رایگان در قسمت Free App of the Week قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، این برنامه را دانلود کنند. برای دسترسی به این بخش جدید، در قسمت Apps در برنامه گوگل پلی استور، صفحه را به سمت پایین بکشید. در حال حاضر، این ویژگی برای قسمت بازی‌ رایگان هفته، بازی Card Wars Adventure Time را برای کاربران قرار داده است. در برخی از کشورها نیز بخاطر تحریم‌های گوگل، این گزینه به Deal of the week تبدیل شده است. در این بخش شما می‌توانید یک اپلیکیشن یا بازی را با تخفیفی ویژه خریداری کرده و استفاده کنید. متاسفانه در کشور عزیزمان، این گزینه بخاطر تحریم‌های گوگل فعلا در دسترس نیست.

پلی استور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی جدید گوگل برای پلی استور: هر هفته یک اپلیکیشن رایگان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..