تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فارس در اسکان مسافران نوروزی در مدارس رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش فارس، غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی افزود: از 28 اسفند 95 تا صبح دوشنبه هفتم فروردین، افزون بر 417 هزار و 700 نفر در قالب 112 هزار و 500 خانواده در مدارس و مکان های اقامتی وابسته به این اداره کل اسکان یافتند.
وی ادامه داد: با احتساب مدت زمان اقامت مسافران نوروزی، در مجموع آمار اسکان این گردشگران در استان فارس به افزون بر یک میلیون و 238 هزار و 800 نفر روز رسید.
قائم مقام ستاد اسکان نوروزی اداره کل آموزش وپرورش فارس اظهار کرد: به جز شیراز در 90 درصد شهرستان های استان ، هتل و اماکن اقامتی کافی و مناسب برای اسکان وجود ندارد؛ از این رو، در بیشتر مناطق استان در ایام نوروز این مهم به عهده آموزش و پرورش است و روسای ادارات شهرستان ها و مناطق فارس، مسئول ستاد اسکان نوروزی هستند.
به گفته وی، 18 هزار و 300 کلاس درس و 26 اردوگاه و دیگر مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس برای اسکان مسافران نوروزی در نوروز 96 درنظر گرفته شده است.
7368/ 2027
تنظیم کننده: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فارس در اسکان مسافران نوروزی در مدارس رتبه نخست کشور را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..