تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین برنامه جایگزین برای آیتونز قدرتمند چیست؟

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر تا کنون برای سازماندهی فایل های صوتی و دیجیتالی خود  تنها به آی تونز استور وابسته بودید و گمان می کردید این نرم افزار بهترین مدیر ios شما خواهد بود، با ما همراه باشید تا برنامه ای جایگزین و خوب به شما معرفی کنیم. 

Syncios نرم افزاری است که مدیریت خوبی را از طریق اتصال به انواع دیوایس، برای برقرای ارتباط بین سیستم عامل های ios و اندروید انجام داده و از این پس تمامی برنامه ها، عکس، ویدئو، موسیقی، اپلیکیشن، فیلم، کتاب الکترونیکی، اطلاعات مخاطبین، پیام ها و...که با سیستم عامل ios همگام بوده را برایتان مدیریت می کند. 

ویژگی های این برنامه:

تهیه نسخه پشتیبان از تمامی داده ها در دیوایس های تحت پوشش اپل و حذف سریع هر گونه فایل در اختیار داشتن ابزارهای کاربردی مفید: مبدل تعیین کیفیت و فرمت فایل های صوتی تصویری و ابزار ساخت زنگ تماس
پشتیبانی ازiPhone 6s، iPhone 6s Plus، ios 9، ipad Pro
دریافت فایل های حجیم بازی، اپلیکیشن، تصاویر پس زمینه و... کنترل و مدیریت کامل و آسان تر به نسبت آی تونز ایجاد، ویرایش، خرید و دانلود رایگان لیست پخش آهنگ و ویدئوهای داخل دستگاه ، والپیپر و آهنگ زنگ انتقال نامحدود فایل از PC به دستگاه هایی با سیستم عامل ios و اندروید دریافت برنامه های کاربردی سیستم عامل آی او اس بصورت آنلاین از منابع مجاز انتقال و مدیریت دانلود تصاویر از icloud
امکان انتقال سریع یادداشت، مخاطبین و بوک مارک های سافاری امکان دانلود یوتیوب وبیش از 100 سایت برای اشتراک گذاری ویدئو و انتقال آسان به آیفون، آیپاد و آیپد قابل تعریف در OSX 10.9، ویندوز XP، Vista، 7، 8، 10

تذکر: اگر از نسخه حرفه ای این برنامه استفاده می کنید علاوه بر ویژگی های فوق چند قابلیت دیگر نیز مانند گرفتن بک آپ کامل از تمامی فایل های دستگاه تنها با یک کلیک، قابلیت بازگردانی دیتا از سیستم، دانلود و تبدیل خودکار ویدئو به دستگاه نیز بهره مند خواهید شد.

گفتنی است؛ این برنامه در دونسخه رایگان و حرفه ای با قیمت 39.95 دلار عرضه می شود.

تصاویری از محیط برنامه را در ادامه مشاهده می کنید:

بهترین برنامه جایگزین برای آیتونز قدرتمند چیست؟ بهترین برنامه جایگزین برای آیتونز قدرتمند چیست؟ بهترین برنامه جایگزین برای آیتونز قدرتمند چیست؟ بهترین برنامه جایگزین برای آیتونز قدرتمند چیست؟ بهترین برنامه جایگزین برای آیتونز قدرتمند چیست؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین برنامه جایگزین برای آیتونز قدرتمند چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..