تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه تا اربعین +تصاویر

مروری بر پویش‌های سال 95؛

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران فضای مجازی دز سالی که گذشت در مناسبت‌های مختلف تلاش کردند حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند؛ حضوری که نکته‌های آموزنده و مثبت بسیاری در بر داشت. یکی از پویش‌های متعددی که کاربران در آن شرکت فعالی داشتند پویش "من غدیری‌ام" همزمان با سالروز ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) بود. آنها با انتشار تصاویر و پست‌هایی مرتبط با این عید بزرگ به‌نوعی تلاش کردند سهم خود را ادا کنند. از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه  از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه 

تصاویر بیشتر را می‌توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

 پویش "اهداء خون شیعه تا اربعین" حضور پرشور دیگری بود که کاربران در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند. این پویش با شروع ماه محرم آغاز شد و تا اربعین حسینی نیز ادامه یافت.  این پویش با هدف ترویج درست آداب عزاداری مسلمانان و اصلاح باورهای غلطی که توسط بیگانگان به اسلام نسبت داده می شود تشکیل شد.

از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه  از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه 

تصاویر بیشتر را در لینک زیر مشاهده کنید.

پویش مردمی و خودجوشی " # نه به پلاستیک " همزمان با روز جهانی ممنوعیت پلاستیک در 21 تیرماه ،آغاز شد؛ پویشی که به احترام طبیعت و مقابله با اثرات مخرب استفاده از مواد غیرقابل بازیافت به راه افتاد و هر روز به تعداد دنبال کنندگان آن اضافه می‌شد. کاربران سعی داشتند با این کار ابعاد مختلفی از عادت‌های غلط و رایج را نمایش دهند.

از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه  از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه 

برای دیدن تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از پویش من غدیری‌ام تا اهداء خون شیعه تا اربعین +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..