تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزآوری از صادرات پرندگان زینتی به کشورهای عربی چقدر بوده است؟ /قیمت سکه اوج گرفت

بسته نبض بازار امروز دوشنبه 7 فروردین ماه؛

سکه طرح قدیم یک میلیون و 209 هزار تومان در بازار معامله شد.سوئد خریدار جدید جو ایران / هزینه بلیت قطار با حمل خودرو چقدر است؟


طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در 11 ماه منتهی به بهمن ماه امسال بیش از 112 کیلوگرم پرندگان زينتی شامل؛ قناری، مرغ عشق و فنچ از کشور صادر شده است.
بلیت قطار تندروی پردیس برای مسیر پردیس - مشهد به قیمت 80 هزار و 400 تومان است.سوئد خریدار جدید جو ایران / هزینه بلیت قطار با حمل خودرو چقدر است؟

بلیت اتوبوس درجه دو برای مسیر همدان - ملایر به قیمت 12 هزار تومان است. بر اساس اعلام بانک مرکزی قیمت دلار با کاهش و بهای یورو با افزایش روبرو شده است.سوئد خریدار جدید جو ایران / هزینه بلیت قطار با حمل خودرو چقدر است؟

بلیت هواپیما برای مسیر کیش - تهران به قیمت 380 هزار تومان است. بر اساس آمار گمرک در 11 ماه منتهی به بهمن ماه سال جاری قریب به 47 هزار و 842 تن عدس وارد کشور شده است.سوئد خریدار جدید جو ایران / هزینه بلیت قطار با حمل خودرو چقدر است؟

هزینه دو شب اقامت در اتاق دو تخته هتل پارس شیراز 964 هزار تومان است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزآوری از صادرات پرندگان زینتی به کشورهای عربی چقدر بوده است؟ /قیمت سکه اوج گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..