تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه شبکه گازرسانی در خراسان جنوبی انجام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فرشید دشتی به همراه اعضا هیئت مدیره این شرکت، به مناسبت فرارسیدن سال نو با حضور در جمع کارکنان این شرکت با آنها دیدار و گفت‌وگو  کرد.

وی در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت با تبریک سال نو به همکاران اظهار داشت: در سال 95 با همت و تلاش کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی، در راستای توسعه شبکه گازرسانی و تحقق برنامه های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام "اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال " از سوی مقام معظم رهبری، بر تلاش کارکنان برای تحقق شعار امسال تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با قدردانی از زحمات همکاران در سال 95 ، اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش کارکنان در سال جدید نیز برگ زرین دیگری بر کتاب پر افتخار صنعت گاز در استان افزوده و شرکت گاز استان خراسان جنوبی به جایگاههای والاتر و بهتر نایل گردد.

 همچنین طی مراسمی همزمان با توجه به مقارن شدن سال جدید با ولادت با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن از تلاشها و زحمات یکساله بانوان شاغل این شرکت در ارائه تعهدات به جامعه در کنار ایفای نقش همسری و مادری تجلیل و قدردانی شد.

نخستین وقف سال 96 در خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی گفت:نخستین وقف سال 96 در آستان مقدس امام زاده سلطان کریمشاه شهرستان سرایان ثبت شد.

حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: حاج قربان عیدی از اهالی روستای کریموی شهرستان سرایان به یاد فرزند مرحوش مهدی عیدی یک ساعت آب از قنوات جاری روستای کریمو و دو قطعه زمین کشاورزی به مساحت حدود هزار مترمربع وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی ارزش تقریبی این وقف را 20 میلیون تومان اعلام کرد .

وی بیان کرد: این وقف در ایستگاه "همه واقف باشیم" بقعه متبرکه امام‌زاده سلطان کریمشاه(ع) روستای کریمو بابت هزینه‌های جاری امام‌زاده به ثبت رسید

ثبت بیشترین باران 24 ساعت گذشته خراسان جنوبی در آرین شهر

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: شب گذشته آرین شهر با 19 میلیمتر بارندگی رکوردداربیشترین بارندگی در خراسان جنوبی بوده است.

رضا برهانی بیان کرد: در شبانه روز گذشته قاین هشت و 7 دهم میلیمتر، سربیشه 7 میلیمتر، نهبندان پنج و 6 دهم میلیمتر، بیرجند 3 و یک دهم میلیمتر، سرایان یک و سه دهم میلیمتر و فردوس نیم میلیمتربارندگی گزارش شده است.

وی میانگین بارشهای شب گذشته را 3 میلیمتر اعلام کرد و افزود: امروز هم هوای کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار داشت: دمای هوای بیرجند هم اکنون 11 درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته بدون تغییر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه شبکه گازرسانی در خراسان جنوبی انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..