تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوبان دولت یازدهم در کردستان خطاهای زیادی مرتکب شدند

طیب سالاروندیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: امیدوارم امسال، سالی پر از امید، موفقیت و تندرستی برای همه و مخصوصاً پیشبرد اهداف نظام مقدس مجمهوری اسلامی باشد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان کردستان در روز پنجم فروردین‌ماه جاری، گفت: هر رفت‌وآمد مسئولین بالای نظام به استان‌ها طبیعتاً از قبل پیش‌بینی شده و منطبق با اهداف و برنامه‌ریزی خاصی برای آن انجام شده باشد.

عضو و مسئول کمیته سیاسی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: بنده فکر می‌کنم باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم سفر رئیس جمهور به استان کردستان شایعات انتخاباتی و ابهاماتی برای همه مردم این استان داشت و هدفمند بوده است.

وی با اشاره طرح‌های دست‌دومی که رئیس جمهور در استان کردستان افتتاح کردند، گفت: این طرح‌ها در اندازه و قواره حضور رئیس جمهور نبود که وی بیاید «فاضلاب سریش‌آباد» را افتتاح کند.

سالاروندیان افزود: بنده به عنوان عضوی از مردم کردستان سفر رئیس جمهور به کردستان را در ایام تعطیلات نوروزی و طرح‌های دست‌دومی افتتاح شده که بیشتر اعتبارات آنها از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان بوده و استارات آنها از دولت‌های قبل زده شده را تبلیغاتی می‌دانم.

وی با اشاره به اصل نظام اظهار کرد: فرمان ولی‌فقیه واجب و تمام و کامل بوده و اجرا و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه دولتمردان است.

عضو و مسئول کمیته سیاسی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: مردم کردستان نیازمند «معیشت، کار و تولید» هستند چون در این استان جوان‌های خیلی زیادی با پتانسیل و ظرفیت بالا داریم و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز به دنبال این رسالت بوده و نام‌گذاری مجدد شعار امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی نشان از «مردود شدن کابینه دولت یازدهم» است.

وی گفت: به امیدخدا در 29 اردیبهشت ماه امسال حادثه عطیمی رقم خواهد خورد و دولت انقلابی سرکار می‌آید که منویات مقام مقام معظم رهبری را عملیاتی کند.

عضو و مسئول کمیته سیاسی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به حقوق‌های نجومی خاطر نشان کرد: چرا باید در جامعه کارگری با حقوق 700 هزار تومان زندگی خود را سپری کند بعد یک نجومی‌بگیر ذخیره انقلاب معرفی شود و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دنبال «انقلابی دیگر» درون انقلاب اسلامی است و در کردستان نیز نیروهای انقلابی با توفیقات الهی و همت مردم پای کار هستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که استان کردستان یک «استان فرهنگی» است گفت: استاندار کردستان در این رابطه توضیح بدهد که مسئولان فرهنگی این استان بومی هستند یاخیر؟ و چقدر از تصمیم‌گیران کردستان، بومی هستند.

سالاروندیان با اشاره به عملکرد ضعیف دولتمردان در استان کردستان افزود: منصوبان دولت یازدهم در کردستان چون شناختی روی مسائل و مشکلات این استان ندارند عملکرد آنها قابل قبول نیست و خطاهای زیادی کردند و کارهای در این استان انجام می‌شود که خلاف فرهنگ این خطه است.

گفت‌وگو از رامیار غفاری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوبان دولت یازدهم در کردستان خطاهای زیادی مرتکب شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..