تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کیک رنگین کمانی

تابحال کیک رنگین کمانی دیده اید؟ کیکی که همه را شگفت زده خواهد کرد!

این کیک درست کردنش ساده و خوردنش بسیار سرگرم کننده است. کیکی مناسب تولد و هر مراسم رنگارنگ دیگر. روی کیک با خامه پوشانده می شود و مهمانان را هنگام برش زدن به کیک با رنگ های متنوع سورپرایز می کند.

مواد مورد نیاز:

    خمیر کیک زرد و سفید     رنگ غذا     خامه گراوند برای تزئین طرز تهیه کیک رنگین کمانیطرز تهیه کیک رنگین کمانی

گام اول

خمیر کیک را همانطور که همیشه درست می کنید آماده کنید و به چند بخش تقسیم کنید.

کیک رنگین کمانی گام دوم

با رنگ غذا خمیرها را رنگی کنید. من برای زیباتر شدن کیک از ۶ رنگ استفاده کرده ام. البته در این مورد هیچ محدودیتی نیست و می توانید هر رنگی که دوست دارید به کار ببرید.

همچنین بخوانید :  طرز تهیه کیک شکلاتی بدون فر

خمیرها را به نوبت در ظرف کیک بریزید و مثل کیک های معمولی در فر بپزید. می توانید قبل از پخت خمیر را با سر چاقو کمی شکل بدهید. این قسمت اختیاری است.

گام سوم کیک رنگین کمانی

پس از این که کیک آماده شد از فر بیرون آورده و با خامه و اسمارتیز های رنگی تزئین کنید. درست کردن این کیک کودک درون هر کسی را بیدار می کند و برش زدن آن شگفت انگیز و سرگرم کننده است.

Total Shares



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کیک رنگین کمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..