تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی دیزل و تامی هیلفیگر از اسمارت واچ های اندرویدی جدید خود رونمایی کردند

کمپانی دیزل و تامی هیلفیگر از اسمارت واچ های اندرویدی جدید خود رونمایی کردند

همانطور که انتظار می رفت و در تک شات نیز خوانده بودید، هوگو باس و تامی هیلفیگر اسمارت واچ های اندروید ور 2.0 خود را معرفی کردند. اما کمپانی دیزل با معرفی اسمارت واچی با این برند و با نام On همه را غافلگیر کرد.


این سه کمپانی محصولات خود را در Baselworld 2017 معرفی کردند و در آینده ای نزدیک عرضه این محصولات جدید را آغاز می کنند.


متاسفانه، به غیر از قیمت و چند تصویر از این گجت های پوشیدنی، اطلاعات دیگری در خصوص این اسمارت واچ ها در دست نمی باشد. بر اساس اطلاعات موجود اسمارت واچ On کمپانی دیزل ظاهری مقاوم و سرسخت دارد، اما در واقع اینطور نیست. این اسمارت واچ از پردازنده ی اسنپدراگون Wear 2100 کوالکام برخوردار است و 325 دلار قیمت دارد. در خصوص اندازه صفحه یا امکانات اتصالات این محصول اطلاعی در دست نیست.

دیزل


همانطور که پیشتر در تک شات هم خواندید هوگو باس نیز Touch را معرفی کرد که از فولاد ضد زنگ مشکی ساخته شده و بند های آن قابل تعویض هستند. این اسمارت واچ از اندروید پی و فناوری NFC پشتیبانی می کند، اما فاقد سنسور کنترل ضربان قلب است. این اسمارت واچ از ماه آگوست و با قیمت 395 دلار راهی بازار می شود.

هوگو باس


و اما اسمارت واچ اندرویدی تامی هیلفیگر، TH24، نیز از پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 برخوردار است، اما از NFC و سنسور کنترل ضربان قلب بی بهره است. این گجت با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد.

تامی هیلفیگر
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی دیزل و تامی هیلفیگر از اسمارت واچ های اندرویدی جدید خود رونمایی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..