تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بویینگ 737 هواپیمایی تابان در فرودگاه اردبیل دچار حادثه شد/ خطر از بیخ گوش۱۶۳ مسافر گذشت

ساعت: 18:02 منتشر شده در مورخ: 1396/01/07 شناسه خبر: 1071834

امروز پرواز هواپیمای مشهد-اردبیل با 163 سرنشین در هنگام فرود دچار حادثه شد که خلبان با مهارت هواپیما را سالم به زمین نشاند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل ازسبلان‌ما، امروز ساعت 06: 10 دقیقه پرواز 6243 هواپیمایی شرکت تابان با 163 سرنشین در هنگام فرود دچار حادثه شدکه خلبان با مهارت هواپیما را سالم به زمین نشاند.

در این حادثه با ترکیدگی چرخ عقب سمت راست لندینگ گیر بویینگ 737 هواپیمایی تابان، این هواپیما کج شده و موتور روی باند کشیده شدکه قطعاتی از آن شکست و بدنه هواپیما نیز آسیب دید.

  مسافران این پرواز  40 دقیقه ای، لحظات سختی را پشت سر گذاشتند؛ حال مسافران خوب گزارش شده است. 

در هنگام فرود اضطراری هواپیمای بویینگ 737 هواپیمایی تابان در اردبیل نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

 در حال حاضر با رخ دادن این حادثه پرواز ساعت ۱۰:۴۵شماره ۶۲۴۴ هواپیمایی تابان به مقصد مشهد نیز کنسل شده و  تا الان هیچ پرواز جایگزنی برای امروز و فردا در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بویینگ 737 هواپیمایی تابان در فرودگاه اردبیل دچار حادثه شد/ خطر از بیخ گوش۱۶۳ مسافر گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..