تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به 4500 حادثه دیده تصادف زنجیره‌ای جاده مشهد

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایان عملیات 72 ساعته امداد رسانی به 4500 حادثه دیده تصادف زنجیره‌ ای در جاده مشهد - باغچه خبر داد.

تصادف زنجیره‌ای جاده مشهد اسماعیل بهمن ‌آبادی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این راستا 600 نفر از حادثه دیدگان اسکان داده شده و خدمات امدادی و غذایی به آنان ارائه شد. 

وی افزود: در این حادثه افراد در راه مانده و حادثه دیده، برای اسکان به سوله عدالتیان ملک ‌آباد منتقل شده و مصدومان این حادثه نیز که حدود 40 نفر بودند با همکاری اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه این حادثه موجب فوت یک کودک شد اظهار کرد: تصادف زنجیره ‌ای روز جمعه چهارم فروردین ماه به علت بارندگی و لغزندگی بزرگراه شهید شوشتری و مه شدید در جاده باغچه - مشهد به‌ وقوع پیوست.
بهمن‌آبادی گفت: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاه ‌های امدادی به محل وقوع این حادثه اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اورژانس 115 و آتش‌ نشانی عملیات امداد رسانی به مصدومان و حادثه ‌دیدگان را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن انجام دادند.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به 4500 حادثه دیده تصادف زنجیره‌ای جاده مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..