تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقط در نوروز؛ ۱.۵میلیون کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۳۵۰۰ مرکز متخلف تعطیل شدند

فقط در نوروز؛ ۱.۵میلیون کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۳۵۰۰ مرکز متخلف تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مهندس سیدرضا غلامی افزود: تیم های بهداشتی تعداد ۷۳۴ هزار و ۱۷۰ مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی انجام داده اند.

وی افزود: بیش از ۱۸۹ هزار مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات ازجمله آرایشگاه ها، هتل ها و مراکز اقامتی صورت گرفته و تعداد ۲۳ هزار و ۶۶۷ مورد نیز بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی انجام شده است.

غلامی تعداد بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی را حدود ۴۱ هزار مورد عنوان کرد و افزود: بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان نیز ۱۲ هزار و ۷۷۹ مورد بوده است.

به گفته مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، تا کنون یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۶۶۶ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شده و ۳ هزار و ۵۶۷ مرکز و مکان متخلف تعطیل شده است.

غلامی در ادامه تعداد کلرسنجی از آب آشامیدنی را ۵۶۲ هزار و ۵۹۹ مورد عنوان کرد و گفت: نمونه برداری میکروبی آب ۵۸ هزار و ۲۵۲ مورد و نمونه برداری مواد غذایی۳۱ هزار و ۴۵۰ مورد بوده است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقط در نوروز؛ ۱.۵میلیون کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۳۵۰۰ مرکز متخلف تعطیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..