تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلایل شکست عربستان در جنگ نیابتی علیه ایران

به گزارش افکارنیوز، رضا سراج کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه عربستان سعودی برای تضعیف قدرت ایران، تجزیه کشورهای محور مقاومت و نا امن‌سازی محیط داخلی ایران، متوسل به جنگ نیابتی شد، اظهار کرد: با مدیریت هوشمند رهبر انقلاب، تهدید جنگ نیابتی به فرصتی اقتدار آفرین برای محور مقاومت و ایران تبدیل شد. وی افزود: تدبیر رهبر انقلاب برای ایجاد ائتلاف چهارگانه بین ایران، روسیه، سوریه و عراق و همچنین پیروزی‌های انصارالله در یمن، توازن راهبردی در منطقه را تغییر داد. سراج همچنین با بیان اینکه اکنون ایران فراتر از یک قدرت منطقه‌ای، در حال تبدیل شدن به قدرت جدید جهانی است، خاطرنشان کرد: اخیرا مجله اکونومیست انگلیس و موسسه آمریکایی هادسن، در یادداشتها و گزارشهایی، از این گفته اند که نقشه‌های ریاض در منطقه، از سوریه و عراق گرفته تا یمن و لبنان یکی پس از دیگری به شکست منتهی شده و عربستان سعودی در جدال نفتی که با ایران داشت، متحمل «شکست سختی» شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلایل شکست عربستان در جنگ نیابتی علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..