تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهمیت ویژه بخش کشاورزی در رشد تولید داخلی/برنامه ریزی مناسب لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هدف اقتصاد مقاومتی بازسازی و احیاء اقتصاد ملی است، موجودیت این اقتصاد که ایرانی و اسلامی است باید هر چه بهتر معلوم و مشخص شود و اگر بومی سازی، خصوصی شدن، پر بازده و تولید زابودن را از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی بدانیم بدون شک بخش کشاورزی می تواند یکی از حوزه های پیشرو در اقتصاد مقاومتی باشد.

بر این اساس با توجه به اینکه در چند سال اخیر مقام معظم رهبری اقتصاد را جزء اصلی‌ترین جهت گیری‌های کشور قرار داده اند، انتظار می‌رود مسئولان برای کشاورزی که منشا تولید ملی و سرمایه ایرانی است اهمیت بیشتری قایل شوند و با اصلاح قوانین دست و پاگیر در اعطای تسهیلات کشاورزی و ارائه بسته‌های حمایتی از کشاورزان حمایت کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در بسیاری از بخش‌ها همچون صنعت، معدن ، گردشگری و کشاورزی گام‌های مثبتی در این راستا برداشته شده ، اما هنوز به طور کامل به اهداف مورد نظر دست نیافته اند، ادامه مسیر به حمایت بیشتر دولت از فعالان بخش خصوصی نیاز دارد.

این کارشناس کشاورزی با اشاره به اینکه بخش صادرات هنوز نتوانسته به طور کامل موفق عمل نماید عنوان کرد: برای رسیدن به این امر، برنامه ریزی بلندمدت و کارشناسانه جهت بالابردن کیفیت نیاز است.

به گفته نوری، برنامه ریزی مناسب می‌تواند زمینه حضور فعالان اقتصادی در عرصه های جهانی و رقابت با تولیدکنندگان مطرح دنیا را فراهم سازد .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهمیت ویژه بخش کشاورزی در رشد تولید داخلی/برنامه ریزی مناسب لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..