تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا گزارشی از کار این نهادها منتشر می شود؟

ساعت 24-بر اساس قانون بودجه 1396 که جزییات آن انتشار یافته است 59 نهاد ایرانی که فعالیت های گوناگون دارند حدود 232 میلیارد تومان از دولت کمک نقدی می گیرند .

باتوجه به اینکه برای گنجاندن نام این 59 نهاد چانه زنی های قابل عنایتی انچام شده است واین 59 نهاد امیدوارند هر سال به بودجه عمومی وصل شوند ودر شرایط سخت مالی دولت کاش این نهادها دست کم کارنامه فعالیت های خود را منتشر می کردند تا مردم بدانند پول نفت که پول بیت المال است چگونه خرج شده وچه فایده هایی برای مردم دارد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا گزارشی از کار این نهادها منتشر می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..