تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۹۷۲ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، علی تعالی با اشاره به ثبت نام ۳۲۸ داوطلب برای شورای شهر همدان اظهار داشت: ۳۷ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان همدان سابقه عضویت در دوره‌های قبلی شوراها را دارند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۳ نفر زن هستند، گفت: در شهر مریانج ۲۲ نفر، در شهر جورقان ۲۲ نفر و در شهر قهاوند ۱۴ نفر ثبت نام کردند.

رئیس هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان همدان افزود: در روستاهای بخش مرکزی ۴۲۲ نفر و در روستاهای بخش شراء ۱۶۴ نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از کل کاندیداها ۱۶ نفر مدرک دکترا دارند، گفت: ۱۵۳ نفر با مدرک فوق لیسانس، ۲۶۵ نفر با مدرک لیسانس، ۴۳ نفر با مدرک فوق دیپلم، ۱۳۶ نفر با مدرک دیپلم، ۱۰ نفر با تحصیلات حوزوی کاندیدا شده‌اند و ۳۴۹ نفر نیز دارای سواد خواندن و نوشتن هستند.

تعالی حداقل سن تعیین شده برای داوطلبان شوراها را ۲۵ سال تمام دانست و افزود: شورای شهر همدان ۳۶ داوطلب زیر ۳۰ سال، ۱۵۲ داوطلب بین ۳۰ تا ۴۰ سال، ۸۹ داوطلب بین ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ داوطلب بالای ۵۱ سال دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۹۷۲ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..