تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران توزیع شده است

ابراهیم اصغر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گوشت قرمز و مرغ به اندازه کافی در استان ذخیره شده و هیچ مشکلی در تأمین این اقلام در استان وجود ندارد و برای روزهای آتی دو هزار تن گوشت مرغ منجمد توزیع می شود و با آغاز فعالیت کشتارگاه‌ها، عرضه گوشت مرغ گرم نیز در سطح بازار استان انجام خواهد شد.

وی در رابطه با افزایش قیمت گوشت مرغ گفت: قیمت گوشت مرغ به‌نسبت سال‌های گذشته افراطی افزایش نیافته و افزایش متعادلی داشته و روند کاهش قیمت را در روزهای آتی خواهیم داشت.

اصغرزاده، با بیان اینکه کمیته نظارت بر تنظیم بازار ستاد تسهیلات سفر استان اقداماتی را پیش از آغاز سال جدید با هماهنگی سایر دستگاه‌های مسئول داشته است، از جمله اقدامات تأمینی را تقویت سطح عرضه کالا و خدمات، برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و فروش فوق‌العاده، برقراری کشیک واحدهای ارائه‌دهنده خدمات همچون خبازی‌ها، تعمیرگاه‌ها برشمرد و افزود: امسال کم‌ترین گزارش را در حوزه آرد و نان داشته‌ایم.

وی افزود: در کنار اقدامات تأمینی، برگزاری طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۶سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار سایر دستگاه‌ها از ابتدای اسفند آغاز و تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

اصغرزاده با بیان اینکه تمرکز نظارت ما بر واحدهای ارائه‌دهنده خدمات و کالاهای پرتقاضای این ایام هم برای شهروندان و مسافران است؛ از جمله این واحدها را واحدهای کیف و کفش، پوشاک، مواد بهداشتی، آجیل و خشکبار، واحدهای اقامتی و پذیرایی، واحدهای مستقر در شهرها و بین‌راهی برشمرد.

وی با اشاره به انجام بازرسی مستمر از واحدهای بین‌راهی با همکاری سازمان میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتطامی در این ایام، بر نظارت نحوه ارائه خدمات به مسافران و برخورد با واحدهای متخلف تأکید کرد و افزود: با رعایت واحدهای صنفی و نظارت جدی‌تر بازرسان، امیدواریم بستر خوبی برای شهروندان و مسافران در تمامی طول سال فراهم شود.

اصغرزاده با اعلام اینکه از ابتدای طرح نظارتی بیش از ۲۶ هزار ۱۴۰ واحد ارائه‌دهنده خدمات و کالا به شهروندان و مسافران مورد بازرسی قرار گرفت، از رعایت قوانین صنفی اکثر این واحدها ابراز خرسندی کرد و افزود: اما برای حدود هفت درصد این واحدها به‌عنوان واحد متخلف پرونده تشکیل و ۱۸۳۰ واحد متخلف شناسایی شد و تلاش ما این است تا با بسترسازی مناسب میزان این میزان تخلف را نیز در استان کاهش دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران توزیع شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..