تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگيری سارقان كابل برق در گنبدكاووس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان؛  فرمانده انتظامی گلستان گفت: با وقوع چندین فقره سرقت كابل‌ برق در شهرستان گنبدكاووس و بروز مشكل برای شهروندان، دستگیری سارقان در دستور كار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سردار علی اكبر جاویدان افزود: با تحقیقات صورت گرفته و فعال سازی منابع خبری ماموران موفق شدند دو سارق را هنگام سرقت سیم كابل برق در یكی از نقاط حاشیه ای شهر شناسایی و دستگیر كنند.

وی ادامه داد: در تحقیقات فنی، متهمان به سرقت هشت هزار متر سیم كابل برق در این شهر اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: این دو سارق سابقه دار پس از بازسازی صحنه سرقت ها برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگيری سارقان كابل برق در گنبدكاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..