تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات و عرض اندام مدعیان کم مایه!

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1396/01/07 شناسه خبر: 1071708

برخی چهره های مدعی که با پشتیبانی کانون های ثروت پا به عرصه رقابت گذاشته اند در کمال تعجب حتی با مهمترین مشکلات شهر نیز بیگانه اند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، برخی آقایان با تمام وجود و با پشتیبانی ثروتی عظیم و افراد صاحب نفوذ پا به عرصه انتخابات گذاشته اند تا نماینده مردم در شورای شهر باشند.

از آن ها پرسیده می شود “سه مشکل اولویت دار ارومیه از نظر شما چیست؟”
به فکر فرو می روند، زبانشان به لکنت می افتد بعد شروع می کنند به شمردن چند مورد کلیشه ای یا نمی توانند سه مشکل اساسی را صرفا به شکل تیتروار پشت سر هم نام ببرند!

این یعنی افراد مذکور نه درد مردم این شهر را می دانند و نه با این جماعت زندگی کرده اند وگرنه در این آشفته بازار ارومیه لااقل چند دغدغه انگشت شمار ذهنشان را به خود درگیر کرده بود.

شناخت افراد کارآمد از مدعیان کم مایه چندان دشوار نیست، برای داشتن شهری بهتر به کارنامه و برنامه افراد رای بدهیم!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات و عرض اندام مدعیان کم مایه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..