تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۱۳۱ نفر برای انتخابات شورای شهر میاندوآب/ ۱۰۸۶ نفر در شهرستان داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند

ساعت: 14:49 منتشر شده در مورخ: 1396/01/07 شناسه خبر: 1071579

معاون استاندار و فرماندار میاندوآب از ثبت نام یک هزار و ۸۶ نفر به عنوان کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد ۱۳۱ نفر از شهر میاندوآب، ۱۲نفر از شهر باروق و۱۶نفر از شهر چهاربرج کاندیدای انتخابات شورای شهر شده اند.

معاون استاندار و فرماندار میاندوآب اظهار کرد: در بخش مرکزی۵۹۱ نفر، بخش مرحمت آباد ۱۰۵ نفر و بخش باروق نیز ۲۳۱ نفر برای کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به کاندیداتوری ۳۱ نفر خانم در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: چهار نفر روحانی بوده و ۳۵ نفر نیز در بین ثبت نام کنندگان شهری دارای سابقه عضویت در شورای ادوار هستند.

امیری میانگین سنی داوطلبان ۳۰تا ۴۰ سال را عنوان و تصریح کرد: در بخش مرکزی ۹۰ روستا، در باروق ۴۰ روستا و در بخش مرحمت آباد ۱۴ روستا شورا خواهند داشت که در مجموع ۸۷ درصد روستاهای واجد شرایط ثبت نام کرده اند که نسبت به ادوار گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.

معاون استاندار و فرماندار میاندوآب هم چنین درباره میزان تحصیلات داوطلبان شهری، گفت: ۹۶ نفر کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد، ۴۰ نفر کارشناسی ارشد،چهار نفر حوزوی، سه نفر دکتری، پنج نفر فوق دیپلم و ۱۱ نفر نیز دیپلم هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۱۳۱ نفر برای انتخابات شورای شهر میاندوآب/ ۱۰۸۶ نفر در شهرستان داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..