تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1067 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان مشگین‌شهر ثبت نام شد/ 83 نفر ثبت نهایی در شورای اسلامی مشگین‌شهر

ساعت: 15:09 منتشر شده در مورخ: 1396/01/07 شناسه خبر: 1071584

براساس آخرین جمع بندی ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه شهرستان مشگین‌شهر 1067 نفر در حوزه انتخاباتی شهرستان مشگین‌شهر ثبت نام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از 25 اسفند ماه سال 95 کلید خورده و ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتی شورای اسلامی از 30 اسفند ماه تا 6 فروردین ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز و ادامه داشت و در طول این مدت بالغ بر 1067 نفر در شهرستان مشگین‌شهر ثبت نام صورت گرفته که 83 نفر آن مربوط به شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر است.

 

 در طول هفته کاندیداهای انتخاباتی شورای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه شهرستان به همراه دوستان و آشنایان خود در محل بخشداری‌ها و فرماداری شهرستان حضور یافته و علاوه بر ثبت نام در شورای اسلامی عکس یادگار گرفتند.

 

با توجه به تقارق ثبت نام با ایام تعطیلات نوروزی عوامل انتخاباتی با حضور در محل‌های ثبت نام نسبت به ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی اقدام کرده و در حال حاضر در حال جمع بندی ثبت نام شدگان هستند.

 

همچنین براساس اعلام وزارت کشور زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری نیز طبق زمانبندی انتخابات از ۲۲ الی ۲۶ فروردین ۹۶ نسبت به ثبت‌نام اقدام خواهد شد که پس از بررسی صلاحیت داوطلبین از سوی شورای نگهبان کاندیداهای نهایی دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند از ۸ الی ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به تبلیغات انتخابات بپردازند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1067 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرستان مشگین‌شهر ثبت نام شد/ 83 نفر ثبت نهایی در شورای اسلامی مشگین‌شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..