تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

او زمانی در زندگی خود بر سر دو راهی سختی قرار گرفت که انتخاب را برایش دشوار کرد ولی با وجود محیط نامناسب از نظر دینی و فرهنگی و حتی تبلیغات سوء در مورد اسلام، دین الهی را بر اساس فطرت خویش شناخت و حقیقت را دریافت.

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

در این مستند او روایت زندگی‌اش را بیان می‌کند که به دلیل آزادی در انتخاب مسیرش بر اساس شرافت، طی ادوار مختلف مجبور به استعفا از شبکه‌های مختلف شد و سرانجام مسئولیت کاروانی را به عهده گرفت به نام کاروان صلح که با جمعی از افراد از کشورهای مختلف راهی سوریه شدند.

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

کوثر مانند بقیه افرادی که خواستار صلح و آرامش بر اساس فطرت انسانی و شرافت شری هستند می‌خواهد به جهانیان بگوید سردمداران حقوق بشر و کسانی که داد از دموکراسی سر می‌دهند خودشان بزرگ‌ترین جنایتکاران تاریخ هستند.

همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه

مستند «کوثر» ساخته مهدی خوش‌نژاد در مقام تهیه‌کننده و کارگردان، دوشنبه 7 فروردین ساعت 20:30 و تکرار آن ساعت 8:00 روز بعد از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه با «کوثر» از تونس تا سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..