تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پویش نه به زباله راهی برای افزایش سلامت جامعه است

حسین ایزدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : شهرستان نکا از جمله شهرستان های دارای طبیعت بکر در کنار آثار میراثی و تاریخی است که نگهداری و حفظ این طبیعت امری لازم و ضروری است.
وی با اعلام اینکه آیندگان هم همچون ما نیازمند این طبیعت بکر و زندگی سالم هستند ، ادامه داد : ما برای یک بار زندگی می کنیم و در طول عمر خود باید با نگهداری درست طبیعت و محیط اطراف خود، جامعه ای سالم برای فرزندان و بازماندگان خود فراهم کنیم.
ایزدی گفت : همه ما در طول زندگی خود، بارها شاهد ریختن زباله در معابر، طبیعت و خیابان ها از سوی برخی شهروندان و مسافران بوده‌ایم، که باید با فرهنگ سازی مناسب و قرار گرفتن در چنین پویش هایی همچون پویش ' نه به زباله به سوی آشتی با طبیعت برویم.'
وی افزود : با توجه به ظرفیت های بالقوه طبیعی که در مناطق شمال کشور و شهرستان نکا وجود دارد باید ضمن تلاش برای حفظ این عرصه های طبیعی، حفظ طبیعت بکر منطقه، فرهنگ سازی مناسبی برای فرزندان خود در حفاظت از تمام مناطق طبیعی و اجتماعی داشته باشیم.
شهرستان نکا در شرق مازندران واقع شده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پویش نه به زباله راهی برای افزایش سلامت جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..