تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با استفاده از سیر،پزشک خود باشید

هفت سین یکی از سنت های قدیمی در بین ایرانیان است که به نوروز جلوه ای زیباتر می بخشد.در این سفره خوراکی هایی نظیر سرکه ، سماق،سمنو ، سیر ، سنجد و سیب به همراه قرآن کریم ،سبزه، ماهی قرمز ، آیینه ، سکه و … قرار داده می شود که هر کدام علاوه بر اینکه یک سمبل هستند،خواص فراوانی را دارا می باشند.ما در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص سیر بپردازیم.

سیر، پزشک طبیعی

علاوه بر آن که سیر به صورت خام ، پخته یا ترشی مصرف می شود، در طب و داروسازی نیز استفاده های فراوان دارد.

برای سیر ، اثر ضد عفونی کننده ، اشتها آور، پایین آورنده فشارخون ، چربی و کلسترول بد و همچنین معالجه اسهال ، سردرد و سرگیجه ذکر شده است.

مالیدن به پوست سر و خوردن سیر تازه ، موی تازه می رویاند و منگنز موجود در آن موجب می شود موهای سفید شده بریزند و موی سیاه به جای آن ها بروید. ماسک سیر رنده شده و عسل نوعی پیلینگ (لایه برداری پوست) و از بین برنده جوش و لک صورت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با استفاده از سیر،پزشک خود باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..