تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال خاص از تیم ملی روسیه با فرش‌، نان و نمک + تصاویر

کاروان تیم ملی فوتبال روسیه هنگام ورود به فرودگاه سوچی در استان کراسنودار به طرز خاصی مورد استقبال قرار گرفته بود.

سایت شبکه آر اسپورت روسیه تصاویری از لحظه ورود کاروان تیم ملی فوتبال این کشور به سوچی جهت برگزاری بازی دوستانه با ساح‌عاج منتشر و عنوان استقبال با فرش، نان و نمک را برای آن برگزید.

مقامات محلی سوچی فرش قرمزی را پای پلکان هواپیما گذاشتند و اعضای تیم ملی فوتبال روسیه در لحظه ورود با نان و نمک مورد پذیرایی قرار گرفتند. تیم ملی فوتبال روسیه پنجشنبه گذشته در بازی تدارکاتی برابر ساحل‌عاج به برتری 2 بر صفر دست یافت. روسیه خود را برای حضوری قدرتمند در جام‌ کنفدراسیون‌ها آماده می‌کند. این رقابت‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری در شهرهای مسکو، سن‌پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد.

تصاویری از استقبال خاص از اعضای تیم ملی روسیه در فرودگاه سوچی را مشاهده می‌کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال خاص از تیم ملی روسیه با فرش‌، نان و نمک + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..