تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید ماهی تازه و ارزان تر در بازار ماهی شیلات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،پرویز محبی مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: طرح عرضه آبزیان تازه با تخفیف با هدف اجرایی کردن مصوبات ستاد تنظیم بازار و همچنین ارائه خدمات مطلوب تر دولت به شهروندان و مسافران نوروزی استان،تا15 فروردین ماه ادامه دارد.

با بیان اینکه قیمت ماهی در روزهای مختلف به صورت شناور است گفت :در تمامی ایام ذکر شده مردم می توانند در بازار ماهی شیلات از تخفیف ویژه بهره مند شوند .

مدیر کل شیلات هرمزگان پاک کردن آبزیان به صورت مکانیزه ،کاملا بهداشتی و با قابلیت بسته بندی را از ویژگی های بازار ماهی شیلات هرمزگان عنوان کرد.

 سید پرویز محبی افزود : راه اندازی این بازارچه در تعدیل و کاهش قیمت آبزیان در بازارهای ماهی فروشان سطح شهر نقش مهمی داشته است.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید ماهی تازه و ارزان تر در بازار ماهی شیلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..