تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاندیداها برنامه بدهند/عاقلان جامعه باید به صحنه بیایند

ساعت: 13:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/07 شناسه خبر: 1071586

استاندار گلستان گفت: کاندیداها قول ندهند، برنامه بدهند، قول دادن برای مردم خوشایند نیست، برنامه های توسعه آفرینی و اساسی باید مورد ملاحظه کاندیداها قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاس20؛ حسن صادقلو  در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد:  مسئولان باید  زمینه تسهیل ثبت نام را ایجاد کنند وهر اقدامی بایسته است باید برای این تصمیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه  شورا جمع عقول است وعاقلان جامعه باید به صحنه بیایند ، افزود: ظرفیت ثبت نام هرچقدر بالاتر باشد و هر عاقل و تکثر در بحث ها خود زمینه تصمیم گیری های  درست می شود که باید این زمینه را آماده کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه کاندیدا شدن سهل نیست، تصریح کرد: افرادی که زحمت کاندیدا شدن را به خود می دهند و این قابلیت خدمت کردن را در خود دیدند، شجاع هستند.

صادقلو با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، یادآورشد: انتخابات شورا زمینه ساز عمران و توسعه آفرینی شهرهاست چرا که اثر بخشی آثار آن نیز برای نظام  و ریاست جمهوری خواهد بود.

وی با تاکید بر صعه صدر کاندیدا  تاکید کرد و افزود: کاندیداها قول ندهند، برنامه بدهند، قول دادن برای مردم خوشایند نیست، برنامه های توسعه آفرینی و اساسی باید مورد ملاحظه کاندیداها قرار گیرد.

صادقلو ادامه داد: قول دادن افراد دغل کاری انتخاباتی است و با آموزه های انقلابی و اسلامی ما در تناقض است.

استاندار درخاتمه  با بیان اینکه ما مسئولیت امانت داری و حفاظت از حق الناس را برعهده داریم ، افزود: انتخابات یک امر قیامتی است و باید با آن آخرت خود را آباد کنیم لذا  این ملاحظه خود رفتار و گفتار سامان می دهد و نیازی به راهبری دیگران نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاندیداها برنامه بدهند/عاقلان جامعه باید به صحنه بیایند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..