تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نوزاد متولد شده و سند تنظیمی سال 96 در شهرستان رامیان+ تصاویر

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1396/01/07 شناسه خبر: 1071421

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان گفت: «نرگس رجبلو» اولین نوزاد متولد شده و «امیر داودی فر» اولین سند سجلی ثبت شده در سال 96 در این شهرستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، «عیسی رجب زاده رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگارما گفت: در روز یک شنبه 6 فروردین ماه سال 96 یعنی دولین روز بعد از تعطیلات رسمی نوروزی سند اولین نوزاد متولد شده در این شهرستان ثبت شد.

وی بیان کرد: "نرگس رجبلو" فرزند محمد ساکن شهر رامیان دومین فرزند این خانواده در تاریخ 1396/01/01 متولد شده است.

 san3

 san4

رجب زاده افزود: همچنین در روز شنبه پنجم فروردین ماه سال 96 و اولین روز بعد از تعطیلات رسمی نوروزی سند اولین نوزاد متولد شده در این شهرستان ثبت شد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رامیان عنوان کرد: "امیرداودی فر" فرزند عزیزاله دومین فرزند این خانواده در تاریخ 1395/12/24 متولد شده است.

پایگاه خبری تحلیلی گل رامیان قدم نو رسیده را به خانواده این دو نوزاد تازه متولد شده تبریک گفته و آرزوی سلامتی و موفقیت را برای آنها از خداوند منان خواهان است.

 san1

 san2

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نوزاد متولد شده و سند تنظیمی سال 96 در شهرستان رامیان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..