تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه هواپیمای تابان در فرودگاه اردبیل خسارت جانی نداشت+ عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: هواپیمایی بوئینگ ۷۳۷ شرکت تابان صبح ساعت ۸:۲۷ دقیقه از مشهد به اردبیل پرواز داشت که دچار سانحه شد. حادثه هواپیمای تابان در فرودگاه اردبیل خسارت جانی نداشت+ عکس

وی افزود: این هواپیما در ساعت ۱۰ صبح وارد اردبیل شد و در پی آن لاستیک هواپیما در سمت راست آن ترکید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان متذکر شد: این هواپیما با ۱۶۳ مسافر و با تلاش خلبان و هدایت باند فرودگاه اردبیل بدون آسیب به مسافران فرود آمد و مسافران نیز از هواپیما پیاده شدند.

هاشمی با اذعان به اینکه ساعت برگشت هواپیما به مشهد برای ۱۱ پیش از ظهر امروز پیش‌بینی شده بود، اضافه کرد: به دلیل نقص فنی فعلاً تعمیرات لاستیک انجام می‌شود.

وی با اشاره به توقف هواپیما در باند ۳۳ فرودگاه اضافه کرد: بعد از رفع نقص فنی هواپیما به مقصد خود شهر مقدس مشهد پرواز خواهد کرد.


انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه هواپیمای تابان در فرودگاه اردبیل خسارت جانی نداشت+ عکس و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..