تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام بیش از ۱۵ هزار داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا درگیلان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی پور پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد افرادی که در استان گیلان  از ۳۰ اسفند سال ۹۵ تا ششم فروردین ۹۶ در فرمانداری ها و بخشداری ها برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند ۱۵ هزار و ۴۵۳نفر است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد شامل ۹۷۷ زن و ۱۴هزار و ۴۷۶ مرد است، افزود: داوطلبان حوزه شهری یک هزار و ۸۴۶ نفر بوده که از این میان  ۲۰۰ نفر از داوطلبان زن و یک هزار و ۶۴۶ نفر مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا نیز در استان ۱۳ هزار و ۶۰۷ نفر هستند که شامل ۷۷۷ داوطلب زن و ۱۲ هزار و۸۱۱ داوطلب مرد می شوند.

به گفته این مسئول از این داوطلبان ۳۲ نفر تحصیلات حوزوی، ۴۲ نفر دکتری، ۵۴۸ نفر فوق لیسانس، دو هزار و ۱۰۷ نفر لیسانس، ۸۸۶  نفر فوق دیپلم، سه هزار و ۶۲۳ نفر دیپلم و شش هزار و ۱۹۶ نفر سواد خواندن و نوشتن دارند.

احمدی پور همچنین ادامه داد: براساس قانون انتخابات مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت،  مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا ۲۰ هزار نفر جمعیت، مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار و دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا ۲۰۰ خانوار جمعیت الزامی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام بیش از ۱۵ هزار داوطلب انتخابات شورای شهر و روستا درگیلان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..