تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکمل‌ها از راه رسیدند!/ «مش اسماعیل» کاندیدا شد/ اخراجیِ اصلاح‌طلبان هم در انتخابات شورای شهر تبریز نام‌نویسی کرد

ساعت: 11:03 منتشر شده در مورخ: 1396/01/07 شناسه خبر: 1071089

بعد از حضور «محرم عمی» و «آجودان‌زاده» در انتخابات شورا؛

کاندیدای مغلوب انتخابات مجلس دهم و بازیگر معروف تئاتر و تلویزیون ظهر امروز با حضور در فرمانداری تبریز، در انتخابات شورا نام‌نویسی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تا ساعت 14 ظهر دیروز داوطلبان زیادی برای نام‌نویسی در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز کاندیدا شده‌اند که در بین آن‌ها چهره‌های شاخصی وجود دارد.

از جمله‌ی اشخاص نام‌داری که در آخرین روز ثبت‌نام بر شائبه‌ی کاندیداتوری‌شان مهر تائید زدند می‌توان نسرین پیرسمساری، علیرضا ربجی‌پور(مش اسماعیل)، سعید نیکوخصلت، اسماعیل سلیمی، سعید حاجی و غلامرضا اقبالی را نام برد.

علیرضا رنجی‌پور طی مصاحبه‌ای بعد از ثبت‌نام در انتخابات، عنوان کرد: بنده نمی‌خواستم کاندیدا شوم اما هنرمندان و خواص اصرار کردند و چون احساس تکلیف کردم آمدم، 20 سال است که دل مردم را شاد می‌کنم و بین مردم حضور دارم.

گفتنی است؛ سعید نیکو خصلت پیش‌تر در انتخابات مجلس دهم شرکت کرد اما به دلیل عدم موفقیت در راه‌یابی به لیست امید، به صورت مستقل در انتخابات ظاهر شد و نتوانست از آراء لازم برخوردار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکمل‌ها از راه رسیدند!/ «مش اسماعیل» کاندیدا شد/ اخراجیِ اصلاح‌طلبان هم در انتخابات شورای شهر تبریز نام‌نویسی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..