تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام قطعی6270 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل/ نام‌نویسی298 داوطلب شورا در شهر اردبیل/ آمار نهایی متعاقبا اعلام می‎شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، ماریا موسوی، دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: طبق برنامه زمان بندی شده انتخابات، زمان ثبت نام برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا ساعت 24 ششم فروردین ماه انجام‌شد.

وی گفت: ثبت نام شش هزار و 270 از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری ها و بخشداری ها قطعی شده و به محض باز شدن سامانه از طریق وزارت کشور، ثبت نام قطعی بقیه داوطلبان نیز که پرونده خود را در مهلت مقرر، به فرمانداری ها و بخشداری ها تحویل داده اند، انجام خواهد گرفت و متعاقبا آمار نهایی داوطلبان به استحضار هم استانی های عزیز خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: از این تعداد، 938 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و 5332 نفر نیز برای انتخابات شوراهای روستاها ثبت نام کرده اند.

وی گفت: 159 نفر از داوطلبان از بانوان هستند که از این تعداد، 71 نفر برای شوراهای شهر و 88 نفر برای شوراهای روستا ثبت نام نموده اند.

به گفته دبیر ستاد انتخاباتاستان اردبیل   6111 نفر از داوطلبان شوراها نیز مرد هستند که 867 نفر برای شوراهای شهر و 5244 نفر نیز برای شوراهای روستاها نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:1527 نفر از داوطلبان سابقه عضویت در شوراهای استان را دارند که در روز آخر ، 2862 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان ثبت نام کردند.

موسوی تصریح کرد: 298 نفر نیز داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل شده اند.

در انتخابات 29 اردیبهشت شهروندان استان اردبیل سه هزار و 352 نفر را بعنوان نماینده خود راهی شوراهای شهر و روستاها خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام قطعی6270 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اردبیل/ نام‌نویسی298 داوطلب شورا در شهر اردبیل/ آمار نهایی متعاقبا اعلام می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..