تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه Office Documents Viewer: اجرا و مدیریت فایل های آفیس، پاورپوینت و متنی - زوم اپ

Office Documents Viewer اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های متنی را در گوشی خود اجرا و مدیریت کنید.

فایل‌های متنی یکی از مهم‌ترین فرمت‌ها در دنیای دیجیتال محسوب می‌شوند. مطمئنا تاکنون با فایل‌هایی که دارای فرمت‌هایی نظیر txt یا doc یا‌... بوده‌اند رو‌به‌رو شده‌اید. معمولا پلت‌فرم اندروید به‌طور پیش‌فرض از این فرمت‌ها پشتیبانی نمی‌کند و شما قادر به اجرای این فایل‌ها و خواندن آن‌ها نخواهید بود. در واقع می‌توان گفت تنها در صورتی به‌طور پیش‌فرض قادر به استفاده از این فایل‌ها خواهید بود که اپلیکیشن فایل منیجر مورد استفاده‌تان از این فرمت‌ها پشتیبانی کند یا اینکه اپ جداگانه‌ای برای اجرای فایل‌های متنی روی گوشی نصب باشد. از میان مهم‌ترین فرمت‌های متنی که در حال حاضر در بین کاربران رایج هستند می‌توان به فرمت PDF و TXT و فایل‌های آفیس همچون Docx, Xls یا pptx اشاره کرد که به‌نوعی شامل تمام فایل‌ها از جمله ورد، پاورپوینت، اکسل، پی‌دی‌اف و‌... می‌شود.

Office Documents Viewer اپلیکیشنی رایگان برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید این فایل‌ها را در گوشی خود اجرا و مدیریت کنید. نکته‌ی جذابی که در این برنامه وجود دارد، پشتیبانی آن از فایل‌های آفیس است؛ به‌طوری که با نصب همین یک برنامه تقریبا می‌توانید تمام فایل‌های رایج را اجرا کنید. این برنامه برای تبلت‌ها نیز بهینه‌سازی شده است؛ به‌طوری که می‌توانید در تبلت خود به مطالعه‌ی آسان و بی‌دردسر این فایل‌ها بپردازید. این برنامه نزدیک به ۵ میلیون بار دانلود شده است و برای اجرا به اندروید ۲.۳ یا بالاتر نیاز خواهد داشت. در صورتی که گذرتان به فایل‌های متنی می‌افتد، بهتر است با دانلود و نصب Office Documents Viewer یک بار برای همیشه نیاز خود به یک اجراکننده‌ی کامل را برطرف کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

پشتیبانی از فایل‌های آفیس پشتیبانی از Word, Powerpoint, Excel پشتیبانی از فایل‌های PDF

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه Office Documents Viewer: اجرا و مدیریت فایل های آفیس، پاورپوینت و متنی - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..