تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود زندان ها علت تصویب قانون مجازات جایگزین حبس/ کمبود اعتبار سدی برای اجرای این قانون

کمبود زندان ها علت تصویب قانون مجازات جایگزین حبس/ کمبود اعتبار سدی برای اجرای این قانونمحمد کاظمی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: اجرای قانون مجازات جایگزین حبس به دلیل کمبود زندان ها در سراسر کشور به تصویب رسید و اجرایی نشدن آن، به دلیل ابهام در قانون نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای اجرای این قانون با کمبود اعتبار مواجه هستیم، تصریح کرد: مراجع قضایی باید به طور جدی از مسئولان اجرایی بخواهند تا موانع عدم اجرای این قانون را برداشته و هر چه سریعتر به منظور کاهش آمار زندانیان، این قانون را عملیاتی کنند.

کاظمی با بیان اینکه قانون مجازات جایگزین حبس به دلیل کاهش آمار زندانیان به تصویب رسید، افزود: متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی، آمار زندانیان بسیار افزایش یافته که به تناسب این روند رو به رشد" زندان" ساخته نشده است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تمامی استان ها به شدت با کمبود مکان و اعتبار لازم مواجه هستند، به همین منظور آیین نامه ای از سوی قوه قضاییه تدوین شد که امیدواریم در اجرای این قانون دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود زندان ها علت تصویب قانون مجازات جایگزین حبس/ کمبود اعتبار سدی برای اجرای این قانون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..