تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین کاروان راهیان نور خانوادگی تفرش به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد

سرهنگ محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تفرش با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور خانوادگی از این شهرستان اظهار داشت: نخستین کاروان راهیان نور خانوادگی این شهرستان به استعداد 88 نفر عازم مناطق عملیاتی جنوب شد تا از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

وی افزود: اردوی راهیان نور برای جامعه به مانند گنجینه‌ای بی‌مثال است و اردوهای راهیان نور گنیجینه و موهبتی برای همه ما محسوب می شود که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

صادقی تصریح کرد: ایثارگران، جانبازان و شهدا برای پیروزی در جنگ تحمیلی از تمام هستی خود گذشتند و از نفس خود عبور کردند و منیت‌ها را کنار گذاشتند و با اتحاد خود به ملکوت اعلی دست پیدا کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش اضافه کرد: حضور جوانان به همراه خانواده‌هایشان در مناطق راهیان نور آن هم در ایام نوروز نشانه عشق و علاقه آنان به شهدا و آرمانهای انقلاب و از سوی دیگر پیوند دهنده نسل جدید انقلاب با نسل‌های قبل است و فرصتی برای آشنایی به آرمان‌های شهدا و امام شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حمله متجاوزنه رژیم بعث عراق با وسعت زیادی علیه ما انجام شد و رزمندگان با دست خالی دشمن را شکست دادند و امروز وظیفه ما پیروی از مسیر شهداست.

صادقی بر ضرورت ترویج روحیه مقاومت و جهاد در بین آحاد ملت تاکید کرد و گفت: تعمیق برنامه عظیم راهیان نور از مهمترین راهبردهای اصلی ترویج روحیه حماسی و جهادی در جامعه به‌شمار می‌رود که برکات و دستاوردهای بسیار زیاد در پی داشته و دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج تفرش ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس هدایت‌گر مرد در مسیر صحیح انقلابی و اسلامی است و بی‌شک برنامه راهیان نور اگر با پررنگ کردن جنبه‌های محتوایی باشد، می‌تواند تثبیت‌کننده گام‌های ملت در ادامه مسیر نورانی انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: به جرأت می‌توان مدعی شد که اعزام گسترده و سالانه کاروان‌های معنوی راهیان نور، یکی از برگ برنده‌های استثنائی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران برای خنثی سازی جنگ نرم نظام سلطه و نیز تعالی بخشی نسل سوم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین کاروان راهیان نور خانوادگی تفرش به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..