تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت رسانه چینی از حسرت 7 ساله و تاکتیک روانی شاگردان لیپی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت پیپل چین درباره بازی سه‌شنبه تیم ملی این کشور برابر ایران در هفته هفتم مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا نوشته است: اگر چین به نتیجه خوبی برابر ایران دست پیدا کند دوباره امیدهای صعود به جام‌جهانی افزایش خواهند یافت. در این بازی وضعیت روانی پایدار می‌تواند مهم‌تر از اهداف تاکتیکی باشد و ما منتظر فوتبال هیجان‌انگیز چین هستیم.

در ادامه این تحلیل رسانه چینی آمده است: در مقایسه با مریضی ترس چین از  کره جنوبی، تیم ملی فوتبال چین در 7 سال اخیر برابر ایران به پیروزی دست نیافته است. آمار نتایج چین در 23 بازی اخیر با تیم ملی ایران 5 پیروزی، 11 شکست، 7 تساوی، 20 گل زده و 39 گل خورده است.

سایت پیپل چین سپس با ستایش از عملکرد کی‌روش و شاگردانش نوشت: تیم ملی ایران در 6 بازی اخیر مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه گلی دریافت نکرده است. این تیم با 4 پیروزی، 2 تساوی و 14 امتیاز صدرنشین گروه A است.ایران فقط 5 گل به ثمر رسانده و این مسله نشان می‌دهد خط حمله آنها خیلی هم وحشتناک نیست. با این حال گل‌زدن چین به ایران کار آسانی نیست.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین ساعت 16:30 دقیقه فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت رسانه چینی از حسرت 7 ساله و تاکتیک روانی شاگردان لیپی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..