تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشرف ۱۵۰ هزار نفر در طرح مبدا تا مبدا و مهر درخشان رضوی به مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد حسن واحدی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در قالب نظام یکپارچه مدیریت زائران چند طرح در این استان اجرایی شده که از جمله آن‌ها طرح مبدا به مبدا است که از مرداد ماه سال گذشته آغاز شد.
وی با بیان این که طرح زیارت گروهی زائران روستایی نیز از فرودین ماه پارسال در این استان اجرا شده است؛ افزود: تاکنون ۱۰ هزار نفر از طریق سایت زیارت گروهی مبدا به مبدا ثبت نام کرده و به مشهد الرضا (ع) مشرف شده اند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: علاوه بر آن در قالب طرح مبدا به مبدا ۱۰ هزار و ۵۵۰ نفر از سالمندان بیش از ۶۰ سال زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و توان یابان بهزیستی که اغلب زیارت اولی هستند به زیارت بارگاه منور رضوی نائل شدند.
محمد حسن واحدی با بیان اینکه هر هفته ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از این افراد به مشهد سفر می‌کنند افزود: در ایام تعطیلات نوروزی و اوج مسافر این طرح به طور موقت متوقف شده است.
وی گفت: همچنین طرح ماه عسل زوج‌های جوان هم در قالب طرح مبدا به مبدا در سال گذشته انجام شد که در این راستا ۲۵ هزار زوج دانشجو به مشهد آمدند.
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: علاوه بر آن ۱۲ هزار دانش آموز زیارت اولی به مشهد الرضا (ع) مشرف شدند و طرح محرومان زیارت اولی نیز که زیر پوشش هیچ نهاد و دستگاهی نیستند به اجرا در آمد.
واحدی با تاکید بر این که طرح زائران محروم غیر ایرانی نیز در سال جاری اجرا خواهد شد؛ گفت: همچنین در قالب طرح مهر درخشان رضوی با همکاری آستان قدس رضوی و سازمان بسیج مستضعفین کشور و اداره کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی بیش از ۹۱ هزار نفر از سراسر کشور به مشهد سفر کردند که همه آنان زیارت اولی بودند.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشرف ۱۵۰ هزار نفر در طرح مبدا تا مبدا و مهر درخشان رضوی به مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..