تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام 1543 تن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،رضا سیار گفت: ازاین تعداد 659 تن برای انتخابات شوراهای اسلامی «شهرها» و 884 تن برای «روستاها» در استان قم ثبت نام نمودند.
وی بیشترین تعداد ثبت نام در حوزه شهرهای استان قم را مربوط به شهر قم با 573 تن اعلام کرد و گفت: شهرهای کهک، جعفریه، قنوات، سلفچگان و دستجرد به ترتیب با 22، 21، 16، 14 و 13 تن در رتبه های بعدی قرار دارند.
وی هم چنین بیشترین تعداد ثبت نام در حوزه روستاهای بخش های پنجگانه استان قم را مربوط به بخش های خلجستان، مرکزی، سلفچگان، جعفریه و کهک به ترتیب با 220، 188، 185، 156 و 135 تن اعلام کرد.
سیار هم چنین با ارائه آماری از هفتمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم، خاطرنشان کرد: امروز 240 تن برای شوراهای اسلامی «شهر» ثبت نام کردند.
وی افزود: از این تعداد 206 تن برای شهر قم، 5 تن برای شهر دستجرد، 13 تن برای شهر کهک، 3 تن برای شهر قنوات، 10 تن برای شهر جعفریه و 3 تن برای شهر سلفچگان نام نویسی نمودند.
وی در رابطه با تعداد روستاهای دارای شورای اسلامی هر بخش و تعداد داوطلبان برای روستاهای هر بخش گفت: برای 34 روستای بخش خلجستان تعداد 220 تن، برای 18 روستای بخش کهک تعداد 135 تن، برای 31 روستای بخش مرکزی تعداد 188 تن، برای 25 روستای بخش سلفچگان تعداد 185 تن و برای 24 روستای بخش جعفرآباد تعداد 156 تن ثبت نام کردند.
ثبت نام برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت هم زمان با سراسر کشور در فرمانداری شهرستان قم و 5 بخشداری تابع آن، 30 اسفند ماه 95 آغاز شد و تا ششم فروردین ماه امسال (امروز) ادامه داشت.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان قم دارای یک شهرستان قم و 5 بخش جعفریه، سلفچگان، کهک، مرکزی و خلجستان است.
سیار با بیان این که در پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر قم 13 تن عضو شورای اسلامی این شهر می شوند، گفت: تعداد اعضای شورای اسلامی 5 شهر خلجستان، جعفرآباد، قنوات، سلفچگان و کهک نیز هر کدام 5 تن است که در مجموع 38 تن برای شوراهای اسلامی «شهر» استان قم انتخاب می شوند.

وی با بیان این که در بیش از 130 روستای استان قم، شورای اسلامی روستا تشکیل می شود، اظهار کرد: تعداد اعضای شوراهای اسلامی روستا بر اساس جمعیت آنان 3 یا پنج تن است، از این رو در استان قم بیش از 400 تن برای عضویت در شوراهای اسلامی «روستا» انتخاب می شوند.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام 1543 تن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..