تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی پرینتر صنعتی لاترینگ در کشور

امیر‌زاده مدیر عامل یک شرکت فنا‌ور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محصولات دانش بنیان این شرکت اظهار داشت: این شرکت در قسمت مانیتورینگ و پر‌ینتر لاتر‌ینگ فعالیت می‌کند و کاربرد آن در نیروگاه‌های کشور است و این دستگاه می‌تواند پرینتر‌های معمولی را حذف و با کامپیوترهای گوناگون شبکه شود.

وی بیان کرد: این شرکت پنج محصول دانش بنیان دارد و قادر است افراد دانشگاهی را جذب کند بطوریکه در این راستا ۵۰ نفر از نخبگان دانشگاهی در آن مشغول به فعالیت هستند.

امیر‌زاده عنوان کرد: کامپیوترهای صنعتی یک نیروگاه می‌توانند به لا‌ترینگ متصل شوند و این اتصال به وسیله سرور مرکزی صورت می‌گیرد و این کار کاملا بومی است و نمونه خارجی ندارد و برای اولین بار این نوع پر‌ینتر در نیروگاه‌های سیرجان، نیشابور، سنندج، فولاد اهواز و قائم نصب شده است.

وی ادامه داد: هزینه تولید این دستگاه در حدود ۲۰ میلیون تومان است که در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تولید انبوه آن سبب صرفه‌جویی ارزی زیادی برای کشور می‌شود.

امیر‌زاده گفت: متأسفانه این دستگاه در بازار خارجی سهمی را کسب نکرده است، اما به زودی کار بازاریابی بین‌المللی آن شروع می‌شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی پرینتر صنعتی لاترینگ در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..