تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراهم نبودن زیر ساخت‌های کشور برای طرح تجمیع بیمه‌ها

محمد اسماعیل مطلق مدير كل دفتر سلامت جمعيت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طرح تحول نظام سلامت کشور گفت: در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت کشور از طرح تحول نظام سلامت استفاده می‌کنند که به ۳۰ میلیون نفر خدمات رایگان تحت عنوان بیمه سلامت ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه بیمه رایگان سلامت را همه افراد فقیر و غنی دریافت می‌کنند که کارگران و قشر ضعیف جامعه حداکثر سهم بیمه را پرداخت می‌کنند.

مدير كل دفتر سلامت جمعيت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت عنوان کرد: در طرح تجمیع بیمه‌ها اگر زیرساخت‌ها فراهم نشود عوارضی دامنگیر وزارت بهداشت و مردم می‌شود و به نظر من برای اجرای هرچه بهتر این طرح اول باید تبعید‌ها برطرف شود.

وی تاکید کرد: در طرح تحول نظام سلامت هزینه‌هایی برای وزارت بهداشت ایجاد شده که باید منابع مالی آن برای ادامه هرچه بهتر این طرح به صورت پایدار وجود داشته باشد تا مشکلاتی برای این طرح به وجود نیاید.

مطلق یادآور شد: در طرح یکسان سازی تعرفه‌ها قرار بود که یک توازنی بین همه رشته‌ها ایجاد شود که متاسفانه تا به امروز این کار صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراهم نبودن زیر ساخت‌های کشور برای طرح تجمیع بیمه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..