تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقوع زمین لرزه 5.1 ریشتری در جنوب غربی چین

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا؛ زمین لرزه ای به بزرگی پنج و یک دهم به مقیاس ریشتر روز دوشنبه منطقه یانگبی استان یون نان در جنوب غربی چین را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری چین اعلام کرد کانون این زمین لرزه که ساعت هفت و 55 دقیقه به وقت محلی روی داد در عمق 12 کیلومتری زمین ثبت شده است.

این مرکز همچنین اعلام کرد وقوع چهار زمین لرزه به بزرگی سه تا چهار و هفت دهم به مقیاس ریشتر نیز قبل و پس از این زمین لرزه پنج و یک دهم ریشتری در این منطقه ثبت شده است.

به دنبال وقوع این زمین لرزه، امدادگران و گروه های پزشکی به روستاهای منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقوع زمین لرزه 5.1 ریشتری در جنوب غربی چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..