تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد زنان داوطلب شورای شهر تهران؛ یک پنجم مردان

تعداد زنان داوطلب شورای شهر تهران؛ یک پنجم مردان

جامعه > شهری - پس از ۷ روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران، ری و تجریش ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۶ فروردین ۹۶ به پایان رسید و ۳ هزار نفر برای حضور در انتخابات اعلام امادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آنطور که علی جنگروی، رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران اعلام کرده است، ۲۴۷۸ داوطلب شورای شهر پنجم تهران مرد و ۵۲۲ نفر زن هستند. این درحالی است که در بسیاری از استان‌ها حضور زنان نسبت به مردان پررنگ‌تر بوده است. 

نکته دیگر اینجاست که بیش از یک سوم داوطلبان انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران،‌ در روز آخر برای ثبت نام اقدام کرده اند؛ ۱۰۱۰ نفر که ۸۳۳ نفر از این جمع مرد و ۱۷۷ نفر زن بوده اند. 

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد زنان داوطلب شورای شهر تهران؛ یک پنجم مردان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..