تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک سابق سپاهان و استقلال هم نامزد انتخابات شد

احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم سپاهان جدیدترین چهره ورزشی است که برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، چند سالی می شود که حضور ورزشکاران در انتخابات شورای شهر به قانونی نانوشته تبدیل شده و چهره های محبوب علاقمندان به ورزش به عرصه سیاست وارد می شوند.


این موضوع در انتخابات جدید شورای شهر نیز ادامه داشته و بسیاری از ورزشکاران صاحب نام برای وارد شدن به شورای شهر نامزد شده اند. احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان، استقلال، راه آهن و ... که درخشان ترین دوران خود را در تیم طلایی پوش اصفهان پشت سر گذاشت نیز به این جرگه اضافه شده تا با استفاده از شهرت و محبوبیت خود در این شهر بتواند یکی از انتخاب های مردم لقب گیرد.

 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک سابق سپاهان و استقلال هم نامزد انتخابات شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..