تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش نیروهای صهیونیستی در مرز غزه

درپی ترور یکی از فرماندهان گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت به این ترور به حالت آماده باش در مرز نوار غزه درآمد.

به گزارش بولتن نیوز، رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت به ترور "مازن فقها" یکی از فرماندهان گردانهای شهید عزالدین قسام به حالت آماده باش در مرز نوار غزه درآمد.

به گزارش پایگاه الجزیره، افراد مهاجم "مازن فقها" آزاده فلسطینی و فرمانده گردانهای شهید قسام را جلوی خانه اش در منطقه تل الهوی در جنوب شهر غزه با شلیک چهار گلوله به سرش ترور کردند. جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را عامل ترور این فرمانده دانست و تاکید کرد که پاسخ سختی را به شیوه مناسب به این ترور خواهد داد.

وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در نوار غزه نیز گذرگاه بیت خانون در شمال نوار غزه را تا اطلاع ثانونی بست.

فوزی برهوم از رهبران حماس گفت: پاسخ ما به گونه ای خواهد بود که دشمن تصور آن را هم نخواهد کرد و هزینه گزافی خواهد پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش نیروهای صهیونیستی در مرز غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..