تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی حریفان ازبکستانی و عربستانی استقلال و پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم‌های لوکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان، حریفان استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در دیدارهای تدارکاتی به پیروزی رسیدند.

به گزارش انتخاب به نقل از تسنیم، تیم لوکوموتیو ازبکستان با استفاده از وقفه لیگ حرفه‌ای این کشور به دلیل رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دیداری تدارکاتی رودرروی بنیادکار قرار گرفت و با دو گل به پیروزی رسید. لوکوموتیو ازبکستان 22 فروردین ماه سال جاری در اولین بازی دور برگشت گروه A لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تهران است.

تیم الهلال عربستان، حریف پرسپولیس در گروه D لیگ قهرمانان آسیا نیز که در اردوی آماده‌سازی امارات به سر می‌برد در یک بازی دوستانه برابر بن‌یاس امارات با نتیجه 3  بر 2 پیروز شد. این تیم عربستانی 4 اردیبهشت ماه سال جاری در بازی هفته دوم دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در عمان برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی حریفان ازبکستانی و عربستانی استقلال و پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..