تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدماتی جام‌جهانی 2018 /برتری لهستان و اسکاتلند در شب توقف رومانی

در شب تساوی رومانی، اسکاتلند و لهستان رقبایشان را شکست دادند

 به گزارش کاپ، در ادامه هفته پنجم مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا، اسکاتلند و لهستان رقبایشان را شکست دادند و رومانی به تساوی رضایت داد.

 در گروه سوم، ایرلند شمالی در خانه‌اش 2 بر صفر نروژ را برد.وارد در دقیقه 2 و واشینگتون در دقیقه 33 برای ایرلندشمالی گل زدند.تیم پیروز این میدان با 10 امتیاز پشت سر آلمان 15 امتیازی در رده دوم گروه قرار گرفت.

در بازی‌های گروه پنجم، لهستان در خانه 2 بریک  مونته‌نگرو را شکست داد  و رومانی در خانه‌اش مقابل دانمارک با تساوی بدون گل متوقف شد.

 در گروه پنجم، لهستان 13 امتیازی بالاتر از مونته‌نگرو و دانمارک 7، رومانی و ارمنستان 6 و قزاقستان 2 امتیازی در رده اول قرار دارد.

 در 2 بازی گروه ششم، مالت در زمین خودش 3 بریک مغلوب اسلواکی شد و اسکاتلند در خانه یک بر صفر اسلوونی را شکست داد تا با 7 امتیاز در رده چهارم پایین‌تر از اسلوونی 8، اسلواکی 9 و انگلیس 13 امتیازی بایستد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدماتی جام‌جهانی 2018 /برتری لهستان و اسکاتلند در شب توقف رومانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..