تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدماتی جام‌جهانی 2018 / انگلیس و آلمان راحت پیروز شدند

انگلیس و آلمان به راحتی رقبای خود را شکست دادند.

به گزارش کاپ، هفته پنجم مرحله گروهی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا با برتری آسان تیم‌های انگلیس و آلمان پیگیری  شد.

 در گروه سوم، آلمان در خانه جمهوری آذربایجان 4 بریک پیروز شد.شورله در دقایق 19 و 81، مولر در دقیقه 36 و گومز در دقیقه 45 برای قهرمان جهان و نازاروف در دقیقه 31 برای جمهوری آذربایجان گلزنی کردند.

 در دیگر بازی‌ این گروه جمهوری چک 6 بر صفر در خانه سن‌مارینو برتری قاطعانه‌ای به دست آورد. در جدول، آلمان 15 امتیازی جلوتر از جمهوری چک 8، ایرلندشمالی و جمهوری آذربایجان 7، نروژ 3 و سن‌مارینوی بدون امتیازی در صدر قرار دارد.

 در گروه ششم، انگلیس با 2 گل دفو در دقیقه 22 و واردی در دقیقه 66، 2 بر صفر بازی خانگی با لیتوانی را به سود خود خاتمه داد تا با 13 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.لیتوانی 5 امتیازی هم در رده چهارم باقی ماند.

 در تنها بازی گروه پنجم، ارمنستان 2 بر صفر قزاقستان را شکست داد تا 6 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کند. قزاقستان 2 امتیازی هم در قعر جدول باقی ماند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدماتی جام‌جهانی 2018 / انگلیس و آلمان راحت پیروز شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..