تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد منفور پرسپولیسی ها خداحافظی کرد

سرمربی اسبق پرسپولیس اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش کاپ،مانوئل ژوزه که در 71 سالگی به سر می برد،امروز به صورت رسمی بازنشستگی خود را از فوتبال اعلام کرد.

وی پس از جدایی از پرسپولیس،در سال 1391،در تیمی فعالیت نکرد تا سرخپوشان تهرانی آخرین تیمی باشد که مرد پرتغالی در آن مربیگری کرده است.

اعلام بازنشستگی ژوزه در حالی اتفاق می افتد که وی در 5 سال گذشته پرونده جنجالی شکایت علیه پرسپولیس را در فیفا پیش برده و در همه این مدت خبرهای نگران کننده مختلفی به گوش هواداران تیم سابق او رسیده است تا این مربی به چهره منفوری در نزد هواداران پرسپولیس بدل شود.

ژوزه سابقه بازی در بنیفکا و مربیگری در اسپورتینگ،براگا،بنفیکا،تیم ملی فوتبال آنگولا،الاهلی مصر و الاتحاد عربستان را دارد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد منفور پرسپولیسی ها خداحافظی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..