تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای سفر کره جنوبی ، سئول و شناخت بیشتر ان + تصاویر

راهنمای سفر کره جنوبی ، سئول پایتخت این کشور معروف .

راهنمای سفر  کره جنوبی ، سئول

حدوئد ۶۰۰ سال است که شهر سئول پایتخت کره ی جنوبی است و با در بر گرفتن جاذبه های گردشگری واقعا دیدنی، در کنار آداب و رسوم خاص آن ها، به مهم ترین شهر گردشگری کره جنوبی شهرت پیدا کرده است. بسیاری از فرهنگ های مردم این منطقه با فرهنگ ایرانی ها همخوانی دارد به همین دلیل است که در سال های اخیر گردشگری در سئول، در میان مردم ما رونق بیشتری پیدا کرده است.

این شهر یکی از شهر های تجاری دنیا نیز به شمار می آید که می توانید در هر بازه ی قیمتی که بخواهید در آن خرید های خوبی کنید. اما می گویند که از بسیاری از شهرهای چین گرانتر است. جاذبه های گردشگری این شهر عموما هزینه دار هستند اما قیمت ها مناسبند. از طرفی خورد و خوراک هم هزینه های بالایی بر دوش شما نخواهد گذاشت بنابراین نگرانی های بی مورد را کنار بگذارید اما هرگز در رستوران ها به دنبال غذاهای انگلیسی نباشید چرا که قیمت های نجومی دلاری آن ها کل بودجه شما را تهدید خواهد کرد.

 راهنمای سفر کره جنوبی ، سئول و شناخت بیشتر ان

seoul0
کی به کره جنوبی برویم؟

بهترین زمان سفر را باید با توجه به شرایط آب و هوایی فصل سرد و گرم تنظیم کرد. فصل سرما یعنی زمستان آب و هوایی خشک و شکننده و سرد دارد و در تابستان هم از نظر گرما نمی توان از سفر خود لذت برد بنابراین بهتر است سفر خود را برای بهار و پاییز برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید باران های شدید کره جنوبی را تجربه کنید باید در ماه های ژوئیه و اوت به این سر زمین بیایید.
قیمت هتل های در کره جنوبی

همانطور که گفته شد بهترین سفر برای گردشگری در کره جنوبی در ماه های ملایم سال یعنی بهار و پاییز برنامه ریزی می شود به همین دلیل هتل ها نیز قیمت خود را بالا می برند. در عین حال در ماه های اوت و ژوئیه قیمت هتل ها کاهش پیدا می کند پس فرصت خوبی برای مسافرت به شمار می آید.

autumn1
هزینه های حمل و نقل در سفر به کره جنوبی

برای اینکه بخواهید از شبکه حمل و نقل در سئول و دیگر شهرهای کره جنوبی استفاده کنید، باید بدانید که کمی باید دست به جیب باشید و از این بابت خساست به خرج ندهید چون که غیر از این صورت باید پیاده روی کنید! برای رفتن به هتل یا مرکز شهر از فرودگاه گاهی باید تا ۶۰ دلار هزینه کنید. کرایه ی اتوبوس های شهری که مسافرین را رد و بدل می کنند نیز تقریبا بین ۷ تا ۱۰ دلار است. البته کارت عبور و تردد هایی نیز ارائه می شوند که برخی با هزینه ی ثابت، موعد خاص دارند و برخی مدل های دیگر هستند.

راهنمای سفر کره جنوبی ، سئول و شناخت بیشتر ان

در سئول می توانید کاخ های متفاوتی ببینید که هر کدام هیبت و شکوه خاصی دارند از این رو کمی در مورد هر کدام با شما صحبت خواهیم کرد.

 کجارو

اخبار مرتبط:

تحریم خبری به سبک متفاوت خبرنگاران کره جنوبی! + عکس

ورزشگاه آزادی قبل از بازی تیم‌های ایران و کره‌جنوبی + تصاویر

تصویری از ازدواج بانو سوسانو و كاپیتان کره جنوبی /تکلیف آمدن سوسانو به ایران مشخص شد

پارک مجسمه های سنگی مشهور در کره جنوبی+تصاویر

برکناری رییس جمهور زن کره جنوبی به دلیل دخالت های دوست قدیمی!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای سفر کره جنوبی ، سئول و شناخت بیشتر ان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..