تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تردد نزدیک به ۴/۵ میلیون خودرو در جاده های همدان

تردد نزدیک به ۴/۵ میلیون خودرو در جاده های همدان

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ بابک گردان، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: از 25 اسفندماه تا پایان روز ششم فروردین ماه نزدیک به 4.5 میلیون خودرو در جاده‌های همدان تردد داشتند.

وی خاطرنشان کرد: میزان تردد از جاده‌های این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با احتساب سی ام اسفند ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 26 درصدی داشته است.

گردان ادامه داد: پرترددترین محورهای همدان در ابتدا محور همدان- کرمانشاه، همدان- صالح آباد و سپس همدان تا ورودی آزادراه بوده است.

وی اعلام کرد: 105 هزار دستگاه خودرو از ابتدای طرح وارد همدان شده و 100 هزار خودرو نیز از استان خارج شده‌ است.

لازم به ذکر است، در روزهای عادی 250 هزار خودرو از محورهای همدان عبور می‌کنند که در روز پنجم فروردین ماه 479 هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید که 7 درصد از آن سهم وسایل نقلیه سنگین بود و نسبت به دوره زمانی مشابه 48 درصد رشد داشته است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تردد نزدیک به ۴/۵ میلیون خودرو در جاده های همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..